Första dagen av de sista året

Bilder ifrån fin sommarkväll.

Godkväll! Klockan slog nysd 23.00 men jag är redan jättetrött. Första skoldagen i nian är avklarad. Har inte gått upp klockan 7 (okej kvart i åtta men klockan stog på sju) sen lång innan sommarlovet, inte konstigt jag är trött! Dagen har vart helt okej. Vi snackade bara i skolan och var där från 09 till 14. Efter det har jag inte gjort något speciellt förrutom sett på Ph och tränat. (För den delen gillar jag inte ens paradise hotel och då är frågan varför jag ens kollar på det).

Men ska alldeles strax ta och sova, hur har eran första dag varit och när började/börjar ni? 
- Frida


fina bilder!

2014-08-21 · 13:58:09

Så himla härliga bilder :)

2014-08-21 · 19:14:10

Vilka fina bilder!!

2014-09-05 · 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback