som en typical swede

Som vilken annan människa i detta avlånga land så måste man ju faktiskt besöka Liseberg på sommaren.Dock har jag alltid haft en rädsla för berg-och-dalbanor men iförrgår tog jag tag i mig själv och utsatte mig för de som jag är mest rädd för. Efter att ha stått i 30 min och kollat på när David åkt grejer så beslöt jag mig för att åka lisebergsbanan,första åket skrek jag och blunda mig igenom hela färden. Sedan åkte jag en massa andra grejer (aka barnkarussellerna, flumride & colorado)
 
-Carola


jag vill också till liseberg! skulle gärna vilja åka med min pojkvän men han avskyr karuseller haha!

2014-07-01 · 10:18:29

Bra jobbat :D
härliga bilder iallafall!

2014-07-01 · 18:19:23

Vinnaren av veckans blogg är nu uppe! Kolla gärna in och se vem det blev :)

2014-07-01 · 19:13:26

Åh vad kul med Liseberg! Var flera år sedan jag var där sist.

2014-07-01 · 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback