The fault in our stars

Skulle somsagt skriva om filmen jag, Carola och Alina var på igår. Ni har väll förmodligen alla hört om den, The fault in our stars? Det är en av John Greens fjärde bok, som nu alltså gjorts till film och hade premiär igår i Sverige den 22 Juni. Har aldrig läst boken, men om den var lika bra som filmen förstår jag verkligen varför den är så populär! Om jag inte är helt fel så låg boken etta på New York Times bestseller under några veckor.
 
 
Om jag skulle beskriva och sånt skulle det blivit rena rama boken. Därför gör jag det kort, tre punkter som beskriver filmen.
  1. Den är bra.
  2. Du kommer höra folk gråta.
  3. Du kommer gråta.
Om du är som mig kommer du även se ut som en zoombie efter tredje punkten, men ju snabbare du accepterar det, destu bättre är det. Slänger en in fjärde punkt också; helt klart värd att se.

 
- Frida
 


har läst boken och bara måste se filmen! :)

2014-06-23 · 11:51:54

vill se den! boken är sjukt bra.

2014-06-23 · 20:27:45

Såg filmen igår, och bara åhh. Den var så så bra och härlig men ändå otroligt sorglig :((

2014-06-23 · 20:59:06

Måste se den! :)

2014-06-23 · 21:34:30

Ett måste här alltså, du får det att låta så vacket. Åh så bra tips!! :) Ha en fin tisdag fina du, kramar!

2014-06-24 · 07:25:48

Nu vet jag vad som väntar i morgon när jag ska se filmen på bio. Den verkar så fin.
Ha en bra dag

2014-06-25 · 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback