Det är såhär som sommardagar ska vara

Hallojs! De senaste dagarna har jag och carola vart i min stuga. Vi har hunnit med att göra en hel del kul saker, ska inte gå in på detalj just i detta nu efterssom bilderna från allt inte är redigerade än. Tänker därför göra punkter bara för ni ska få ett hum om det (varför inte liksom)
  • Hoppat studsmatta i vattnet
  • Paddlat på surfbrädor
  • Paddalt lite för långt med surfbrädor
  • Ramlat från surfbrädor
  • Vindsurfat
  • Halkat på bryggan i träskor (x antal gånger)
  • Åkt båt
Badade och solade även en hel del, men hade inte tänkt att nämna det för det är tråkigt. Men det gjorde jag ändå. - Frida


Ser helt fantastiskt ut!

2014-07-27 · 23:25:57

Men åh vad underbart! :) Ha en otroligt bra start på din vecka! Hoppas den blir grym! Kramar på dig ♥

2014-07-28 · 15:36:00

Svar: Tack så mycket du! :)

Det där ser sååå härligt ut! Jag bor själv vid havet och man uppskattar verkligen sommardagar som dessa då man kan vara ute på havet dagarna långa!

2014-07-28 · 20:00:30

underbart det ser ut!

2014-08-15 · 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback