next stop : gotland

Jag sitter i skrivande stund i bilen påväg mot färjan som sedan ska ta oss vidare till Gotland. Jag vaknade runt halv sex och runt sex så satt vi redan i bilen påväg mot våran destination. Jag och resten utav familjen skall tillbringa 4 dagar på Gotland. Har aldrig vart där förut så det blir nog kul!
 
- Carola


Gud så härligt, vad roligt! :) Sååå fin bild också! Hoppas du får en dag fylld utav glädje! Kramar på dig!

2014-07-03 · 11:02:13

Superkul! :D Du måste till Botaniska trädgården och Fiskargränd då. Mina favvoställen. Och äta glass på glassmagasinet som har ungefär 180 smaker. Allt det om ni hinner så klart. Finns så mycket att se här. Ha det bäst!

2014-07-03 · 21:02:33

sv: men att det är!

åhh vad mysigt! aldrig heller varit på gotland!

2014-07-03 · 21:20:09

sv: ja, visst är det härligt!

Åh vad kul att du ska till Gotland, jag bor här :)

2014-07-04 · 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback