student (det fanns en kakbuffé herregu)


Godmorgon! Är svintrött och vill egentligen sova, men tänkte va bussig och skriva ett inlägg ändå med lite moilbilder från senaste dagarna. I Fredags åkte jag iväg till min kusin Alices utspring. Hade planerat att fota och sånt men det sket sig när jag märkte att jag hade glömt minneskort hemma. ALLT annat var med utan minneskort (förtjänar applåder tack). Så icke blev det några bilder på utspringet, dock så svängde vi förbi en affär och köpte ett minneskort så jag skulle kunna fota sen på festen. Det var mucho nice! Annars har jag ätit väldigt mycket kakor, gått promenad och spelat kubb vid ett på natten. Men det är lungt, det är ju trots allt sommarlov! 

- Frida


Åhhh kakbuffe, vilken dröm! :D

Svar: Det var det!! Herregu :D
Frida och Carola

2014-06-15 · 13:11:24

sv: Alla säger det men jag vet inte då jag inte har börja läsa den än! :)

Svar: men den är bra! :)
Frida och Carola

2014-06-15 · 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback